30 Nisan 2012 Pazartesi

Yeni Şarkı: Regina Spektor - Small Town Moon

Yavaş yavaş, albüme doğru

Regina Spektor, yeni albümü "What We Saw From The Cheap Seats"ten yeni bir parça daha yayınladı.

"Small Town Moon", "All The Rowboats" ve "Don't Leave Me (Ne Me Quitte Pas)" ile birlikte eli kulağında albümden yayınlanan üçüncü şarkı. Anlaşılan o da bizim kadar heyecanlı ki 12 Mayıs'a kadar dayanamayıp bütün şarkıları yayınlama niyetinde.

Ve karşınızda "Small Town Moon":
.


Meraklısına bonus:
.
Share This
Subscribe Here

1 yorum:

Abrek on 7/5/12 9:01 ÖS dedi ki...

harika bir insan... şuan ne kadar heyecanlı olduğunu tahmin ediyorum. çünkü spektor çok tez canlı biri. çok saf biri (tamamen iyi anlamda söylüyorum). söyleşilerini izledim, konserlerini izledim ve o harika biri. albümünü sabırsızlıkla bekliyorum. all the rowboats parçası harika. bu parçada öyle. sonuçta regina spektor...

yazı için teşekkürler, harikasın.

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa