6 Ağustos 2011 Cumartesi

Top 10: Teoman

Rock müziği Türkçe'leştiren adama


Teoman'dan önce, Rock müziği içselleştirebileceğiniz seviyede Türkçe'leştiren birini hatırlıyor musunuz?

Top 10'i toparlarken, Teoman'ın üretim kalitesine tekrar şahit oldum. 

Kendisinin müziği bırakma kararını, bunu açıklama şeklini, ne zaman geri döneceğini ve geri dönüş konserinde toplamak isteyebileceği kalabalığı, beyazperdedeki üretim seviyesini, fotoğrafçılığını tartışmaya hazırız.

İzninizle; şarkı sözü yazarlığını, bestekarlığını, vokalini, dolayısıyla müzisyenliğini tartışmıyoruz.

Rock'ı Türkçe'leştiren adama, sevgilerle.

10. Dursun Dünya

Enine çizgili t-shirt bile gırtlağa basarak verdiğini gölgeleyemiyor.


9. En Güzel Hikayem

En güzel hikayelerinden.


8. Renkli Rüyalar Oteli

''Yıllar önceydi / Çok da güzeldi / Şimdi düşününce''


7. Mavi Kuş ve Küçük Kız

Kimse beklemiyordu.

 
6. Kupa Kızı Ve Sinek Valesi

İkililerden devam.


5. Yağmur

Yaz gibi hissettiriyor.


4. İki Yabancı

''Yazdan kalma bir günden''


3. O

Ah.


2. Paramparça

Bir adak.


1. Papatya

İlk duyduğum Teoman şarkısıydı. Halen, şu ana dek duyduğum en iyi Türkçe Rock şarkısı.



Share This
Subscribe Here

3 yorum:

yit on 6/8/11 6:21 ÖS dedi ki...

umarım ayılık uzun sürmez.
listede çok güzel olmuş

fatih on 6/8/11 8:24 ÖS dedi ki...

Sitedeki veda metnini iyi okumak lazım. Adam açıkça birşey söylüyor. Diyor ki Türkiye'de ben özgürüm demek, bir ilüzyondur ve ben kendimi özgür sanıyordum, öyle olduğuma inandırmıştım kendimi. Yani belki de, dün dışarıda sigara içerken üzerime yapışan sineksi bakışlar üzerinden okuyorum ben bu veda metnini. Bizler omurgasız/anglo sakson kültürüne sırtını dayamış gençler, konser alanlarında bir yalanı deneyimliyoruz. Oysa herşey değişiyor yavaşça. Ülke değişiyor ve sanatçı elbette bunu daha derinden hissediyor.

c1hang1r on 7/8/11 10:31 ÖÖ dedi ki...

..evet çünkü erkin koray, cem karaca vb. isimler türkçe konuşmuyorlardı.

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa