26 Temmuz 2009 Pazar

Hani Nerede Yeni Albüm?


Ayıptır yahu. Bir sene oldu gelip İstanbul'da konser vereli. O zamanlar başlamıştı, yeni albümleri çıkacakmış artık turne yapacaklarmış dedikoduları. Bu dedikodular artık ciddi bir boyuta erdi, ki kendileri de albüm için Avrupa turnesindeler. Ama yeter artık, çıkarsınlar beşinci albümlerini de konserde ağzımız açık dinlediğimiz yeni şarkılarının albüm kayıtlarını dinleyelim güzel güzel.


Söylentilere göre 22 Eylül'de çıkacak yeni albümün adı kuvvetle muhtemel Weather Underground olacak. Albüm çıkınca Dobro ve Marakesh şarkılarına dikkat edin, muhteşemler. Benim favorim Dobro. Çift bateri ve 3D'nin vokali, şarkının ritmi ve atmosferi çok başarılı. Video'sunu koydum ama kayıt oldukça fena. İşte bu yüzden diyorum ya, acil çıkarmaları gerek albümlerini!


Share This
Subscribe Here

3 yorum:

Yiğit Arda Türkoğlu on 26/7/09 3:14 ÖS dedi ki...

Of o efsane parkorman konserini hatırladım; sayılıdır benim hayatımda resmen öyle süper konser.


albüm gelsin, konser versinler, her gün versinler her gün gideyim

snw on 26/7/09 3:43 ÖS dedi ki...

Avaz ekibi de neler neler istiyor kardeşim; şımarmışlar resmen:)

Tricky geldi ya. Her şeyi devletten beklemeyin.

İpek Burcu Şaşmaz on 26/7/09 8:54 ÖS dedi ki...

Haha bize yapsınlar bi kıyak, ne var:)

Ayrıca yuh bize Yiğit Arda, tebrik ediyorum da tabii:)

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa