24 Temmuz 2009 Cuma

wait for me moby!




Aslında Moby'yi hiç sevmem. Nedenini bilemiyorum, bu yüzden de yorum yapamıyorum bununla ilgili. Bu sevmeme haline rağmen geçtiğimiz nisan zamanlarında çıkan son single'ına bayıldım! Şarkının adı Shot in the Back of the Head. Şarkıyı ilk dinlediğimde Joy Division karanlığını hissetmiştim. İsabetli bir hismiş, kendisi de bunu açıkça söylüyor. Fazla post-rock olduk diyor. Bir de üstüne şarkının klibi David Lynch imzalı (klibi biraz aşağıya inip izleyebilirsiniz). İlginç, görsel açıdan güzel bir klip ama "Ne oluyor şimdi yani?" dedirtiyor biraz. Bu zamanda böyle bir çıkış, hem de Moby'den... Çok şaşırdım, çok!

Bu şarkının da içinde bulunduğu albüm Haziran'ın 29'unda müzikseverlerle buluştu. Şarkılar Moby'nin kendi evinde kaydedilmiş. Edininiz.

Share This
Subscribe Here

2 yorum:

remzi on 24/7/09 8:49 ÖÖ dedi ki...

moby sever bi insanım ona rağmen çok sevdim ben de şarkıyı. pek karanlık pek güzel olmuş.

snw on 26/7/09 3:46 ÖS dedi ki...

Şarkıyı gayet iyi buldum da.
Thom Yorke?

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa