8 Ağustos 2009 Cumartesi

Nick Cave'in Enerjisi Neredendir?


Bir süredir dinlemeyi bıraktığım Nick Cave'i yeniden hatırlamam ve sesine hasret duymam, ruh sağlığım açısından biraz sakat. Tecrübelerim, beni iyi günlerin beklemediğini söylüyor. Neyse, bu hal beni kendisi neler yapıyormuş bir bakayım diye bir meraka bürüdü. Araştırdım ve gördüm ki bir sürü şey yapıyormuş.


Geçen senenin albümü Dig, Lazarus, Dig!!! için hala turnede olan Nick Cave, bu sırada yeni kitabı The Death of Bunny Munro'yu bitirdi. Kitap, Eylül ayında çıkıyor. Bunun yanında dur duraksız bir şekilde 14 kısa filmden oluşan Do You Love Me Like I Love You isimli the Bad Seeds katalogunun tanıtımlarına devam ediyor. Nick Cave'in aynı anda yaptığı işler bu kadar mı sandınız? Bitmedi! Bir de yeni albüm haberi var. The Bad Seeds, Grinderman ve the Dirty Three projeleriyle ayrılmaz ikili moduna geçen Nick Cave ve Wallen Ellis, kaydettikleri film müziklerinden oluşacak 2 cd'lik albümü 21 Eylül'de yayınlayacak. Albüm, The Proposition, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford ve henüz yayımlanmamış The Road gibi fimler için hazırladıkları müzikleri içerecek.


Tamam, anladık, Nick Cave çok meşgul. Ama bence burada konser vermek için de zaman ayırabilir şu hayatında. Öyle değil mi?

Share This
Subscribe Here

1 yorum:

snw on 9/8/09 3:57 ÖÖ dedi ki...

Yaşlanmaktan/ölmekten korkmasını, enerjisinin sebebine bağlıyorum. Peki, kötü mü oluyor böyle yırtınması, hayır.

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa