16 Ocak 2012 Pazartesi

Altın Küre: Kırmızı Halı

Ödüllerden önce biraz dedikodu  



Evet evet, burada filmlerden konuşmamak gerekiyor, ünlülerin görünüşlerinin dedikodusunu yapmamız gerekiyor.

Ama uyarayım, yapamıyoruz çünkü bu işte pek iyi değiliz. Yine de bir iki şeyden bahsedelim:

Kırmızı halı sunucularının yönetimi gayet düzgün ilerliyor. Her yerden heyecan fışkırıyor ve bu heyecanı ellerinde tutarak, yaşayarak güzel bir şekilde ekrana yansıtabiliyorlar. Çok tatlılar.

Ve biraz dedikodu:

Madonna'yı gördüm, kadın yaşlanmıyor!

Yaşlanan biri var ama:  Matt LeBlanc! şu an beyaz saçlı Joey'e bakıyorum ve kendisini ilk defa çekici buldum. Evet evet, yaşlanmak bazı erkeklere gerçekten daha çok yakışıyor.

En güzeller: Selma Hayek, Claire Danes, Natalie Portman.

Emma Watson da güzel görünüyor ama o kemer de ne öyle?

Ve  Bryan Cranston... Heil Heisenberg! 

Adam Levine bir ödül sunucusu olarak buradaymış. Hala kabul edemedim, Meltem Cumbul da ödül sunacak. Nasıl ya? Neysei daha konuşuruz bunun üzerine.

Öf, sıkıldım! Hadi tören başlasın!!



Share This
Subscribe Here

0 yorum:

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa