11 Kasım 2013 Pazartesi

Oradaydık: Austra

Günlük dans ihtiyacınızın yüzde yüzünü karşılar

Çok başarılı olan Feel It Break albümü sonrası yolu İstanbul'dan geçen Austra, üzerinden iki yıl geçtikten sonra yine bir yeni albüm, Olympia sonrası Salon İKSV'ye konuk oldular. Her ne kadar sınavlar üstüme üstüme gelse de orada bulunmak bana iyi gelecekti. Ben de rotamı Austra'ya çevirdim.

Konser, Salon İKSV'de olduğu için her zamanki gibi dakikti. 10.30'u çok geçmiyordu ki grup sahnedeki yerini aldı. İtiraf etmeliyim ki grubun vokali ve kurucusu sayabileceğimiz Katie Stelmanis'i sesiyle beraber görmek güzelliğine büyük bir katkı sağlıyor. Tavsiyem resimlere aldanmayın.


Olympia'dan What We Done? ile açılışı yapan grup, konseri iki albüme de kardeşçe paylaştırarak devam ettirdi. Konserin orta yerinde yeni albümün en sevdiğim şarkısı Home'u çalmaya başladıklarında ise kendimi dansa bırakmıştım bile. Bununla birlikte sahnede Austra çalarken kendilerine küçük danslarıyla eşlik etmeyen bir topluluk vardı Salon'da. Lose It şarkısına eşliği ayrı tutuyorum tabi ki.


Konserin tek üzücü noktası 10.30 gibi başlayan konserin saat 12'de sona ermesiydi. Austra'ya doyamadım. Yine de sınav ayı içerisinde olduğum için 12'de biten konser bana yaradı ve bal kabağına dönüşmeden yurduma geri dönüş yaptım.

*Fotoğraflar ve davetiyeler için Salon İKSV'ye teşekkür ederiz.


Share This
Subscribe Here

0 yorum:

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa