6 Mayıs 2010 Perşembe

Phoenix'ten Grizzly Bear Remixi

Brian Eno ve Grizzly Bear bir arada.

İkisi de son albümleriyle müzik dünyasında oldukça ses getiren Phoenix ve Grizzly Bear ilginç bir çalışmada bir araya geldi. Grizzly Bear, Phoenix'ten kendileri için bir remix yapmasını istemiş fakat Phoenix, şarkıların bozamayacak kadar güzel olduğunu söyleyerek -kısaca üşenerek-  Brian Eno'nun "Canon In D Major" parçasıyla Grizzly Bear'ın "Foreground" parçasını bir araya getirmiş. Çalışmayı ilginç yapan ise bunu yan yana iki YouTube videosu koyup şarkıları istediğimiz gibi bizim karıştırmamız şeklinde sunmuş olmaları.

Ortaya çıkan sonuç her ne kadar çok güzel olsa da, Phoenix'in kıvrak zekasını ve hiçbir şey yapmadan bir şey yapmış olmasını ayrı olarak tebrik ediyorum.

İlgili çalışmaya buradan ulaşabilirsiniz.
Share This
Subscribe Here

2 yorum:

nağme öğmen dedi ki...

bence efsanevi olmuş. sabah denedim, "canon in d major"ın hangi noktasından başlatırsan başlat, foreground'a uyum sağlıyor, o keman melodileri şarkıya çok hoş bir hava katıyor. ben tuttum phoenix'i şahsen. =)

berhan on 7/5/10 11:00 ÖS dedi ki...

hem de nasıl efsanevi... ama nedense işi kotarma becerisi beni daha bir benden alıyor.

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa