23 Kasım 2012 Cuma

Top 10: Crystal Castles

I, II, III

8-bit, distort edilmiş elektronik ritimler, pürüzsüzlüğün yanından geçmeyen Alice Glass vokali ve her ne kadar anlaması zor olsa da içeriği zengin şarkı sözleri. Bu söz öbekleri arasına artı işareti koyduğunuzda yolunuz Crystal Castles I, II ve III albümlerine düşecektir.

Evet, bu sefer ki top 10, Crystal Castles'in yeni albümü şerefine hazırlandı. Crystal Castles III'ü dinlemeyenlere hemen koşun dinleyin önerisinde bulunurken altına da not olarak soundlarını ne kadar değiştirdiklerini, müziklerinde ideolojik kavramların ve danstan biraz uzak ama daha temiz, daha olgun şarkıların olduğunu belirtiyorum.

Öyleyse özlediğiniz veya henüz tanışacağınız parçalar için sizleri top 10 ile baş başa bırakıyorum:

10-Lovers Who Uncover
Doğru söze ne denir!


9- Suffocation
Çağrışımlar çok önemli:


8- Emphaty
Crystal Castles işi olmasaydı hakkında çok farklı düşünebilirdim:


7- Crimewave
Canlı versiyonu: İstanbul'a da bekleniyordu!


6- Vanished
Klasiklerden biri olmasının vakti geldi:


5- Plague
Son albüm beklentilerin dışında olsa da Plague loop'daki yerini aldı:


4- Baptism
Karasızlık: Courtship Dating


3- Untrust Us
Crystal Castles ile ilişkilerin ilk adımlarından: ''la cocaina is not good for you.''


2- Celestica
''Follow me into nowhere woven with the utmost care.''


1- Not In Love ft. Robert Smith
Ben buna şarkı diyemiyorum, bambaşka bir şey bu:


Share This
Subscribe Here

2 yorum:

Couplhet on 18/12/12 1:50 ÖÖ dedi ki...

Iyi oluyo butop10lar.. III ile ilgili 5alti kritik okumusumdur heryerdeler cunku.not inloveı biliyordim bitek. Şasirttilar beni bol bol burada.Kimi yerlerde rahatsiz oldum muzikten.. Kliplerinde cocuk prezentabl olmadigi icinmi geride kalmis hep, neyse.iyi bi tecrube oldu bana. Tesekkurler

Bestami on 29/3/13 6:11 ÖS dedi ki...

1 numara tartışmasız baptism.

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa