17 Kasım 2009 Salı

Beklenen EP: Linoleum


Pain of Salvation'ın beklenen EP'si Linoleum dün ilk kez resmi olarak satışa sunuldu.

Yasadışı paylaşım sitelerindeki yerini haftalar önce almış olan EP 4 şarkı, 1 bonus track ve 1 adet Scorpions coverından oluşuyor.

Şarkı listesiyse şu şekilde:

  1. Linoleum
  2. Mortar Grind
  3. If You Wait
  4. Gone
  5. Bonus Track B
  6. Yellow Raven (Scorpions Cover)

Road Salt ismini alacak olan yeni albümün ise 2010 yazında yayınlanması bekleniyor.
Share This
Subscribe Here

5 yorum:

benimben on 17/11/09 11:06 ÖS dedi ki...

şahane diyorlar. henüz dinleyemdim.

Büşra Mutlu on 18/11/09 12:07 ÖÖ dedi ki...

ben dinledim, cidden şahane :)

benimben on 18/11/09 12:36 ÖS dedi ki...

dinliyorum şuan.
aslında beklediğim disqo queen tadında süpriz bir şarkı. yapsalar ya öyle bi tane daha..

Yiğit Arda Türkoğlu on 18/11/09 12:37 ÖS dedi ki...

muhteşem haber hemen bakıyorum

Büşra Mutlu on 18/11/09 9:28 ÖS dedi ki...

zaten perfect element ve scarsick tadında şarkılar.. ama çok da farklı gibi.. aslına bakarsan hiç pos şarkısı gibi değil şarkılar.. bi tek gone dinlediğinde aha evet pain of salvation şarkısı bu dedirtiyo ki şahsi linoleum sıralamamda son sırada yer alıyo :) linoleum ve mortar grind pek über, tadından yenmiyürler efendim.

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa