14 Kasım 2009 Cumartesi

Oasis Yeniden Mi?


Artık herkesin rahatlıkla tahmin edebileceği gibi hayır. Liam'ın başka planları var.

Oasis
'in eski frontman'i Liam Gallagher bir İtalyan radyosunda eski grup arkadaşlarıyla, Noel dışında, tekrar müzik yapmak adına çalışmalara başladığını açıkladı. Oasis'in kesinlikle bittiğini ve bunun yeni bir oluşum olduğunu belirtten İngiliz müzisyen birkaç ay içinde sahnelere dönüş yapacağını söyledi.

Liam kardeşinin üstünde gitar parçalaması olayına da açıklık getirdi: "Gitarı üstünde parçalamadım, keşke yapsaydım.. Eşimin hediyesi olan bir gitara kötü davrandı. Ben de ancak bunun karşılığını verirsem adil olacağını düşünüp onunkilerden birini parçaladım."
Share This
Subscribe Here

2 yorum:

gürültü on 14/11/09 11:58 ÖÖ dedi ki...

başlığı görünce bi inme iniyordu. bunlar da ayrı bi vaka

Büşra Mutlu on 14/11/09 6:26 ÖS dedi ki...

özellikle yaptım, ölen olucak mı acaba diye bekliyorum :)

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa