13 Temmuz 2011 Çarşamba

Top 10: Kings of Leon

Family business

Yıllarla birlikte Güney'in kargacık burgacık müzisyen çocukları çekici (en azından bir tanesi) hit makinelerine dönüştüler. Her ne kadar henüz Come Around Sundown'la önceki iki albümlerinin yarattığı etkiyi yaratamamış olsalar da, şarkılarını listelemek boynumuzun borcu.

10.Milk 
Eski günlerin hatrına



9.Manhattan
"Gonna show this town how to kiss these stars"



8.Pyro
Kalp kırıcı değilse ne, gerçekten bilmiyoruz.


7.Revelry
Hüzün bu gençleri terk etmiyor


6.Radioactive
"It's in the water, where you came from"


5.Knocked Up

Bu kez içimizden geldiği gibi davranıyoruz


4.Closer
Bazı şarkılara film çekilmeli, Closer'a da


3.Use Somebody
Favorilerin bir önemi yok, Kings of Leon deyince zihinlerde sahne Use Somebody'nin


2.Crawl
Her yönüyle efsanevi


1.Sex on Fire
Arzular şelale
Share This
Subscribe Here

2 yorum:

rskyy on 14/7/11 1:32 ÖÖ dedi ki...

"Come Around Sundown'la önceki iki albümlerinin yarattığı etkiyi yaratamamış olsalar da" mı ?? Bana göre come around sundown en iyi albümleri , haksızlık etmişsiniz bence :)

Büşra Mutlu on 14/7/11 10:32 ÖÖ dedi ki...

Açıkçası ben de bayılıyorum Come Around Sundown'a ama genel itibariyle aldıkları yorumlar, eleştirmenlerde, basında vs. yarattıkları etkiden bahsediyorum. Belki artık çok iyi şeyler çıkarmalarına alıştı insanlar, dolayısıyla bomba etkisi yapmıyo falan da olabilir, bilemiyorum tabii.. Öyle yani :)

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa