15 Ağustos 2009 Cumartesi

Next Big Thing: Florence and the Machine


Avaz Avaz ekibi olarak biraz da geç farkına vardığımız bir keşif olsa da paylaşmadan edemezdik.



Londra kökenli Florence Welch'in ismini taşıyan Florence and the Machine'in tarzı olarak "Soul / Indie" etiketleri geçse de, bu kadar gönül rahatlığıyla sınıflandıramıyorum açıkçası ben.

The White Stripes ve Kate Bush dinleyerek büyüyen 1986 doğumlu Welch'in hayatında The Smiths, R.E.M, Tom Jones gibi isimlerin de büyük etkisi olmuş.

Grubun ilk albümü "Lungs", Temmuz ayında yayınlandı ve göreceli olarak ses getirdiği de söylenebilir. Reading, Leeds, Glastonbury ve T in the Park festivallerinde sahne alma fırsatı elde eden grup 4 adet single yayınladı.

Yayınlanan şarkılardan 2 tanesinin videosunu paylaşmakla beraber, grubun sağlam patlama yapacağını da iddia etmekten çekinmiyorum.



Share This
Subscribe Here

1 yorum:

snw on 17/8/09 11:05 ÖS dedi ki...

Ben epey tuttum. Gayet iyi.

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa