31 Aralık 2009 Perşembe

Ham: 2009


Hadi bakalım, ham oldun; ama adam olamadın adam!

Hey gidinin 2009'u...



Sevgili Günlük,

Geçenlerde Facebook’tan Obama ile iki lafladık. O da yeni dönmüş MJ’in cenazeden. Msn’e girseydin sana webcam’den gösterirdim halimi; gözlerim pörtledi, ağlamaktan falan deyip, işi geyiğe vurdu böyle. Herkes oradaydı ama, dedi. Bir de espri patlattı, herkes siyah-beyazdı, pek nostaljik dedi, sonra bir de güldü dediklerine, gülücükler, ‘xD’ler falan... Sonra konuyu değiştirdi, ne olacak bu domuz gribinin hali demeye başladı. Eh dedim, kocaman yetkilerin var; ver emri, vurdur kelleyi – ay pardon, buldur çareyi…

Çok sıkkınmış bu aralar, Michelle şarkısı çok tutmuş, neden kendisinin bir şarkısı yokmuş… Dedim o da olur, sıkma canını. Rahatlar gibi oldu biraz. Hoop tekrar konuyu değiştirdi sonra.

Ne sosyal adam şu Obama, bak hem Face’de takılıyor, hem de Twitter’da. Gördün mü son tweet’lerimi falan demez mi! Ben tam o anda netten düşüverdim.

Dedim şu 2009 ne menem yıl. Belki 2010 farklı olur. Neyse, net geldi, Obama çıkmış, tweet’lemiş, toplantıya giriyorum diye.

Zaten ben de o gün bir arkadaşımla sözleşmiştim, saat …’da 3G’yle görüşürüz diye. İlk denememiz olacaktı, heyecanlıydık. Yeni kazak almıştım, onu gösterecektim.

Böyle bir seneydi yani işte. Bir günde geçiverdi. Neler neler sığdırmışım ayol!



Hadi kaçtım ben, cümleten nice yıllara!

2010 MERHABA!
Share This
Subscribe Here

2 yorum:

Buse Ozdelice on 4/1/10 3:23 ÖS dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
balacan on 4/1/10 5:43 ÖS dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa