Altında "Future has been predicted" yazan bir facebook fotoğrafı.
Bugünlerde İngiltere'nin popstar yarışması X-Factor'e ve X-Factor'ün Armağan Çağlayan benzeri jüri üyesi Simon Cowell'in "müzik makinesi" ne karşı garip bir kampanya yürütülmekte.
5 yıldır art arda Simon Cowell'in yaratıcısı olduğu X-Factor'ün yarışmacılarının yılbaşına doğru çıkardıkları parçalarıyla bir numarayı işgal etmeleri monotonluğundan muzdarip Jon Morter birkaç hafta öncesinde bir facebook grubu açarak insanları X-Factor yarışmacısı Joe McElderry'nin cover parçası "The Climb" ı satın almamaya, buna karşılık Rage Against the Machine'in protest parçası "Killing in the Name" i satın almaya çağıran bir kampanya başlattı.
Şu an grubun 800.000 civarı üyesi var ve internet üzerinden durmaksızın "Killing in the Name" indiriliyor. Nitekim kampanya başarılı olmuş gibi görünüyor. Rage Against the Machine 1992 yılında çıkardığı hitiyle şu an için noel listesinde 17 yıl bile sonrasında bir numarada !
"Fuck you, I won't do what you sell me"
(Kampanyanın şiarı)
Kampanyaya destek veren ünlü isimlerden biri de Dave Grohl. Kendisi "Killing in the Name" in böyle bir kampanya için seçilmesinin çok manidar olduğunu ve insanların X-Factor gibi reality şovlardan sıkılmaya başladığını belirtiyor.
Kampanyaya karşıt kampanyalarda X-Factor ve Joe McElderry fanları tarafından çoktan başlatılmış durumda. Bakalım gelecek hafta neler getirecek?
avaz avaz'ı takipte kalın !
0 yorum:
Yorum Gönder