4 Ocak 2010 Pazartesi

Pink Floyd Üstüne Nirvana


Kuru fasulye mi ki bu?  

Geçen aylarda yeni albüm çalışmalarına başlayan Kasabian,  Pink Floyd'un Dark Side of Moon albümündekine bir tarz tutturmaya çalıştıklarını beyan etmişti.

Grup şimdi de grunge etkili gitar rifflerine sahip, Nirvana benzeri şarkılarında albümde yer alacağını belirtiyor. Ayrıca grubun vokalisti Tom Meighan yeni albümün diğer albümlerden farklı olduğunu, şu an için ellerinde harika bestelerin bulunduğunu da ekliyor.

2009'da çıkardıkları West Ryder Pauper Lunatic Asylum ile başarılı geri dönüşler alan grup acaba art arda gelen açıklamalarla sadece dikkat mi çekmeye çalışıyor ya da çok çok iyi bir albüm mü bekliyor bizi?
Share This
Subscribe Here

5 yorum:

İpek Burcu Şaşmaz on 5/1/10 3:13 ÖÖ dedi ki...

Kasabian'da o potansiyel var mı, emin olamadım. Muse'un başına gelenlerin bir benzerinin bu grubun başına gelmesinden endişe duymaya başladım.

fatih on 5/1/10 4:23 ÖÖ dedi ki...

Çok merak ediyorum Muse'un başına ne gelmiş ? Son 10 yılında en yaratıcı grubudur Muse. Ama bu moda zaten. Sevdiğimiz grubu adha çok kişi tanımaya başlayınca gözden çıkarıyoruz.

İpek Burcu Şaşmaz on 5/1/10 1:21 ÖS dedi ki...

Ben de Muse'un son 10 yılın en yaratıcı gruplardan biri olduğunu düşünüyorum, kimse de inkar edemez herhalde. İlk üç albümünde ayrı ayrı çok iyi işler çıkarmıştı. Ama son albümünde çok fazla şeyi harmanlamaya çalışıp kendi kimliğinden, yaratıcılığından uzak bir çalışma ile çıktılar karşımıza. Özellikle Queen sound'unu yakalamaya çalışıp ne Queen, ne Muse olan bir müzik ortaya koymuşlar -ki Muse'un böyle bir şey yapması ya muhteşem bir grup olduğunu kanıtlayacaktı ya da o grubun intiharı olacaktı. Ve hayranları da tabii bu iki seçenek arasında bölünecekti. Ben bu albümün Muse'un intiharı olduğu görüşdeki taraftayım. Muse'un bu albümü için oldukça heveslenmiştim ama ne yazık ki albüm dinletmiyor kendini.

"Sevdiğimiz grubu daha çok kişi tanımaya başlayınca gözden çıkarıyoruz" yorumunu da tamamen yersiz buluyorum.

fatih on 7/1/10 3:55 ÖÖ dedi ki...

Hayır o değil 'daha' yerine adha yazmışım sinirden.

''Son 10 yılında en yaratıcı grubudur...'' cümlem ise eyvah eyvah

Tumerg on 10/1/10 8:52 ÖS dedi ki...

Besteleri Pizzorno yapıyo, Meighan sadece diğer elemanların dudaklarına falan yapışıyo.

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa