13 Aralık 2010 Pazartesi

Moleskine Pac-Man'le İradenizi Sınıyor

Harika bir tanıtım videosu ile birlikte...

Moleskine, hepimizin en az bir kez elimize alıp hayran kaldığı, bir kısmımızın ise kendine bir şekilde yakıştırıp aldığı defterlerine özel bir koleksiyonu ekledi: Pac-Man.



Dünya tarihinin en önemli oyunları arasında yer alan ve zihnimize yerleşen estetiği ile tam bir külte dönüşen Pac-Man'in 30. yılı için özel olarak üretilen koleksiyonun tanıtım videosu da en az defteler kadar güzel.

Bu girdiyi bir reklam metnine dönüştürmekten hiç utanmadığını da eklemek istiyorum.

Share This
Subscribe Here

4 yorum:

Aybike Afşar on 13/12/10 12:53 ÖÖ dedi ki...

offf harikaymış bu ya bayıldım!

Büşra Mutlu on 13/12/10 1:13 ÖÖ dedi ki...

defter çok tatlı da videoyu sevemedim

Adsız dedi ki...

cok tatlıymıs ya.büşü vıdeo bıraz dandık geldi bana da defterin tatlıyı yanında.

Özgenur Korlu on 13/12/10 8:39 ÖS dedi ki...

toplantıdan önce bu yazıyı okuyup videoyu izledim ve bayıldım, toplantıdan sonra markette tırnaklarına pac-man çizilmiş bir kız gördüm. Ne pac-man dolu birgün böyle!:)

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa