9 Nisan 2011 Cumartesi

Amy Winehouse da Listeye Eklendi



 Yine de çok güvenmiyoruz



Hiç bir şey için zamanı gelmeden heyecanlanmayan garantici insanları bilirsiniz, henüz gerçekleşmemiş hiç bir şeye kesin gözüyle bakmazlar. Bu haberi okurken sizin de aynı şüphecilikte olmanız yararınıza olacaktır, çünkü konumuz Amy Winehouse.

Dün resmi sitesinde açıklananlara göre -o zamana kadar overdose olmazsa, havaalanında sızıp uçağını kaçırmazsa ve birilerine kızıp konserden vazgeçmezse- 20 Haziran'da İstanbul'da.


Amy Winehouse - Rehab


Amy Winehouse'la birlikte kaç oldu artık hesabını tutamıyoruz ama öyle görünüyor ki bu yaz konserlerden konserlere her zamankinden daha çok koşturuyor olacağız.
.
Share This
Subscribe Here

6 yorum:

gürültü on 9/4/11 7:59 ÖS dedi ki...

bir de üstüne elton john 5 temmuz istanbul konseri

Özgenur Korlu on 9/4/11 8:24 ÖS dedi ki...

uu elton john'u bilmiyordum ben o da baya iyi. bir de daha rock'n coke'a var. bakalım ona kimler gelecek?

gürültü on 9/4/11 8:54 ÖS dedi ki...

rockncoke'da muhtemelen motörhead limp bizkit keane ve megadeth olabilir

Özgenur Korlu on 9/4/11 9:37 ÖS dedi ki...

onları duydum da kesinleşene kadar görmezden geliyorum 2. bir sonisphere gibi olmasını istemiyorum da rock'n coke'un :)

Özgenur Korlu on 9/4/11 9:41 ÖS dedi ki...

ama sevenler şimdiden almalı biletleri zira liste henüz kesinleşmediği için biletler indirimli satışa çıktı.

gürültü on 9/4/11 10:55 ÖS dedi ki...

ben mehmet tez'in yalancısıyım

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa