5 Nisan 2011 Salı

Incubus: Kabak Tadı


Eğer şimdi değilse, ne zaman?

Bir yönüyle sahiplendiğimiz, bir yönüyle itici bulduğumuz; aşk-nefret ilişkisini yoğun bir biçimde yaşadığımız grupların başında geliyor Incubus

Grup, '90'ların ikinci yarısında çıkardıkları çeşitlilik, yaratıcılık ve de sinerji içeren işlerle gönlümüzde taht kurmuştu. 2000'lerin başından beri kaliteli iş üretme anlamında düşüşe geçerken listelerde ve MTV ekranlarında tırmanışa geçen grubun başarıyı sıradanlaşarak elde etmesi gözümüzdeki değerlerini gün geçtikçe azaltıyor ister istemez.

Temmuz'da çıkacak olan If Not Now, When? albümünde yayınlanmış olan Adolescents'de Incubus'un diğerlerine benzeme çabasının eşsiz bir ürünü. Drive Incubus'u kategorisi altına dahil edilebilecek parça “Out of sight, out of mind / We’re out of time, out of mind," gibi eşsiz şarkı sözlerine sahip nakaratıyla Incubus'un listelerdeki yerini garantileyecek gibi. 



Share This
Subscribe Here

2 yorum:

Unknown on 6/4/11 4:19 ÖS dedi ki...

hiçbir şekilde "kabak tadı" yorumuna katılamıycam, zorladım ama ı ıhh. Incubus belki de kendini tekrar etmeyen grupların başında gelen bir grup. Evet vakt-i zamanında bir S.C.I.E.N.C.E yapmıştır ama insanların sürekli eski albümlerindeki tarza geri dönmelerini istemelerini de anlamıyorum. popüler kültüre hiç de pabuç bırakmadıklarını burdan da anlayabilirsiniz, canları ne istiyorsa sevenlerini şaşırtmıycak ölçüde yapıyorlar.

troublegumm on 6/4/11 10:42 ÖS dedi ki...

Ben de S.C.I.E.N.C.E tarzı bir şey aramıyorum Incubus'ta. Kaliteli ve kendi içinde özgün albümler arıyorum. Son iki albüm özellikle... Hayranlarını müzik yapmaya teşvik edecek, etkileyici harika üç albümün ardından son iki albüm benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. Bu iki albümü standart bir alternatif rock grubunun da yapabileceği işler olarak görüyorum.

dredg'in de mesela her çıkardığı yeni albümü daha az beğendiğimi fark ettim geçenlerde. Ama en azından dredg sürekli olarak yeni bir şeyler deniyor, farklı bir şeyler sunmaya çalışıyor dinleyicisine. Ve ürettikleri 'farklı şey' sıradanlaşmayla, diğerlerine benzemekle eş anlamlı değil.

 
Avaz Avaz Dergisi

izliyorlardı

Avaz Avaz Copyright © 2011 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa